(1) Utilizatorul are dreptul la depunerea de reclamaţie, iar la prezentarea acesteia, setul complet de documente (inclusiv bonul / factura în numerar, avizul de livrare, cardul de garanție etc.), precum și produsele trebuie trimise la adresa biroului Furnizorului din oraşul Sofia, Novi Iskar, str.Targovska 1.
(2) Cheltuielile de transport la trimiterea unui produs din garanție în service sunt suportate de Green Mobile, numai cu condiția că produsul să fie trimis la adresa: Sofia, Novi Iskar, str.Targovska 1.
(3) În cazul în care produsul este trimis pentru serviciul de garanție la o altă adresă decât cea specificată la (2) și / sau nu va fi trimis de la un birou al companiei de curierat InOut, costurile de transport vor fi suportate de Utilizator.
(4) Garanția este valabilă numai pentru defecte de producție și neconformități existente în timpul livrării mărfurilor și apărute în timpul funcționării normale, pe teritoriul României
. Garanția este nulă și clientul plătește costul reparațiilor (serviciul poate fi refuzat) în cazurile de daune cauzate de:
- Utilizare necorespunzătoare și/sau depozitare necorespunzătoare.
- Încălcarea integrității autocolantelor de garanție.
- Numărul de identificare a produsului (numărul IMEI), numărul de serie sau codul de dată, dacă există, a fost eliminat, șters, deteriorat sau ilizibil în alt mod.
- Cădere, impact, presiune aplicată, lichide vărsate.
- Tentativă de reparație de către persoane sau companii neautorizate.
- Utilizarea încărcătoarelor, bateriilor și perifericelor, altele decât cele furnizate împreună cu kitul.
- Defecțiuni în rețeaua electrică, conectare incorectă la sursă de alimentare, condiții extreme de mediu sau schimbări rapide ale acestor condiții, dezastre naturale și alte circumstanțe de forță majoră.
(5) Furnizorul răspunde de orice neconformitate a bunurilor de consum in baza contractului de vânzare, care există la livrarea bunurilor și intervine în termen de până la doi ani de la livrarea acestora, conform prevederilor art. 31 din Legea privind furnizarea de conținut digital și servicii digitale și privind vânzarea de bunuri. Furnizorul este răspunzător conform garanției legale față de persoanele cu statut de utilizator, în sensul §6, pct. 6 din Dispozițiile suplimentare ale Legii privind furnizarea de conținut digital și servicii digitale și privind vânzarea de bunuri - orice persoană fizică care, în legătură cu contractele de furnizare de conținut digital și servicii digitale și contractele de vânzare de bunuri, acționează în afară sferei activității sale comerciale sau economice, comerțului sau profesiei sau în sensul §13, paragraful 1, pct. 1 din prevederile adiționale ale Legii privind protecția consumatorului - orice persoană fizică care achiziționează bunuri sau utilizează servicii care nu sunt destinate desfășurării unei activități comerciale sau profesionale și orice persoană fizică care, în calitate de parte la un contract în sensul Consumatorului Legea protecției, acționează în afară sferei activității sale comerciale sau profesionale.