Retur produs

- Orice utilizator poate returna un produs achizitionat in termen de 14 zile de la data livrarii

 

- Fiecare produs achizitionat si returnat trebuie sa fie intr-o stare comerciala buna, in aceeasi stare in care l-a primit utilizatorul, fara a fi incalcata integritatea ambalajului original.

 

 

- Produsul trebuie returnat împreună cu documentele de cumpărare însoțitoare, inclusiv numărul de garanție electronică, factura de cumpărare și/sau toate documentele de cumpărare și livrare.

 

 

- Nu vor fi acceptate produsele cu ambalaj deteriorat sau incomplet si care nu sunt insotite de toate accesoriile cu care au fost livrate.

 

 

- GREEN MOBILE isi rezerva dreptul, in cazul aparitiei unor urme de utilizare, zgarieturi, lovituri, cu accesorii lipsa si/sau nepotrivite si documentele insotitoare, sa ia in considerare daca sa accepte marfa returnata.

 

 

- La returnarea unui produs, utilizatorul trebuie să indice motivul returnării produsului, să indice asigurarea și verificarea în timpul transportului de retur.

 

 

- Toate costurile de transport și alte costuri de returnare a bunurilor sunt în întregime pe cheltuiala utilizatorului. Pana la returnarea bunurilor de catre utilizator catre GREEN MOBILE, riscul pierderii sau deteriorarii accidentale a acesteia este suportat in totalitate de catre utilizator.

 

- În cazul în care un utilizator profită de dreptul său în temeiul art. 55, alin.1 Cod civil, in cazul in care a indeplinit conditiile mai sus mentionate, GREEN MOBILE se obliga sa ii ramburseze suma platita prin virament bancar, in functie de optiunea pe care utilizatorul o alege in formularul online.

 

 

- GREEN MOBILE nu este responsabilă în cazul în care utilizatorul a furnizat date bancare greșite, ilizibile și care nu corespund cu datele reale.

 

 

- GREEN MOBILE își rezervă dreptul de a întârzia rambursările până când bunurile sunt primite înapoi sau până când utilizatorul furnizează dovezi că a trimis înapoi bunurile, oricare dintre acestea survine prima

 

 

- Produsele care nu indeplinesc conditiile de mai sus nu sunt supuse returnarii sau refuzului.

 

 

- Utilizatorul nu poate folosi bunurile primite înainte de a decide anularea achiziției. Dreptul de retragere există pentru a permite utilizatorului să vizualizeze produsul în același mod ca într-un magazin, să nu-l folosească gratuit timp de 14 zile.

 

 

Cum să returnezi un produs

 

 

 

- Returnarea unui produs trebuie efectuată fără întârzieri nejustificate și în orice caz nu mai târziu de 14 zile de la ziua în care utilizatorul a informat despre retragerea sa din prezentul contract. Termenul se consideră îndeplinit dacă consumatorul trimite înapoi bunurile înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

 

 

- Utilizatorul trebuie sa completeze datele: nume, adresa, telefon, email, numarul comenzii, numarul facturii, motivul si/sau comentariul returului, detalii despre produsul achizitionat, modalitate preferata de returnare a sumei, detalii bancare etc. , astfel încât informațiile să fie primite la adresa de e-mail office@greenmobile.bg.

 

- Pentru a fi sigur că datele au fost trimise, utilizatorul va primi o confirmare prin e-mail.

 

 

- Un reprezentant GREEN MOBILE va contacta clientul pentru confirmari suplimentare si/sau alte intrebari cu privire la returnarea produsului.

 

 

- Cheltuielile de transport la returnarea mărfii de la utilizator către vânzător sunt în sarcina utilizatorului, iar acesta este dreptul de a alege cu ce serviciu de curierat trimite coletul sau în cazul în care acesta este împiedicat să-l aducă personal la unul dintre magazinele GREEN MOBILE. Le puteți vedea adresele aici sau puteți obține informații la telefon: + 359 889 309 242, e-mail: office@greenmobile.bg

 

 

- La returnarea produsului, utilizatorul trebuie sa noteze asigurarea si verificarea expedierii.

 

 

- In cazul in care produsul returnat indeplineste conditiile si cerintele de returnare, suma produsului achizitionat va fi rambursata utilizatorului prin virament bancar, utilizatorul completand corect datele bancare/titularul contului bancar, IBAN, cod SWIFT/.

 

 

Artă. 14. Anularea contractului încheiat.

 

 

(1) Clienții, utilizatorii în sensul LEGII PROTECȚIA CONSUMATORILOR, au drepturile prevăzute la art. 50 din lege, fără a datora despăgubiri sau penalități și fără a indica un motiv, să se retragă din contractul încheiat în termen de 14 zile lucrătoare de la data primirii mărfii.

 

 

(2) Atunci când consumatorul dorește să se retragă din contract, acesta informează comerciantul asupra deciziei sale înainte de expirarea termenului prevăzut la alineatul de mai sus.

 

 

(3) Retragerea din contract de către Utilizator conform art. 14, alin.1 poate face acest lucru folosind secțiunea de pe site special prevăzută în acest scop - unde se completează formularul tip de refuz conform anexei nr.6 (disponibil și la sfârșitul OU) sau îl trimite la următoarele adresa de e-mail support@amco.bg declarație fără echivoc conform art. 50 din LEGEA PROTECȚIEI CONSUMATORILOR, că se retrage din contract, caz în care comerciantul trebuie să trimită imediat consumatorului o confirmare de primire a retragerii sale la adresa de e-mail de la care a fost primită declarația fără echivoc de retragere sau la un e-mail. - adresa de mail

Get Up to25% Off

Abonati-va la buletin

Abonati-va la buletin pentru a fi la curent cu viitoarele oferte speciale.